„Ugdymo sodas"

Registruokitės „Ugdymo sode“:

https://sodas.ugdome.lt/viesieji-puslapiai/3300

   Skaitmeninių mokymo priemonių sąvoka labai plati – tai gali būti ir šimtus ar net tūkstančius objektų jungianti svetainė, ir specializuotas skaitmeninis įrankis, ir iš keliolikos skaidrių sudaryta pateiktis, ir viena interaktyvi iliustracija. Plačiąja prasme skaitmenine mokymo priemone galime vadinti beveik viską, kas: a) padeda mokymuisi ir b) yra skaitmeniška.

   Ugdymo sode saugomos skaitmeninės mokymo priemonės:

  • turi savo pavadinimą, autorių, anotaciją, raktažodžius ir kitus metaduomenis (dalyką, klasę, bendrųjų programų elementus);
  • gali būti sudarytos iš vieno arba daugiau kadrų;
  • yra saugomos pačiame Ugdymo sode arba kitose svetainėse į kurias nukreipiama per nuorodas;
  • gali būti ieškomos ir atrandamos per Ugdymo sodo paieškos sistemą; bet kurią iš viešų SMP galima panaudoti (visą, arba dalimis) kuriant kitą SMP.

   Todėl greta Ugdymo sodo arba kituose domenuose laikomus SMP rinkinius, sistemas, mokymosi aplinkas ir įrankius (kurie plačiąja prasme irgi yra skaitmeninės mokymo priemonės) patogumo dėlei vadiname mokymosi priemonių svetainėmis. 

6 programėlės išmaniąsias technologijas pradedančiam naudoti pedagogui

   Šią savaitę prasidėjusiuose skaitmeniniuose programos „Samsung Mokykla ateičiai” mokymuose dalyvavusi informacinių technologijų panaudojimo mokymo ir mokymosi procese ambasadore tituluojama mokytoja J. Baronienė kalbėjo apie socialinius tinklus. Su iš visos Lietuvos susirinkusiais pedagogais Utenos Krašuonos progimnazijos mokytoja dalijosi patirtimi didinant mokinių suinteresuotumą mokymosi procesu. Tam ji pasitelkia išmaniąsias technologijas.

   Kokios jūsų pamokose naudojamos technologijos labiausiai patinka mokiniams?

   Didžiausio pasisekimo sulaukė QR kodų kūrimo programėlė „GoQR.me”, kurią neseniai panaudojome jungtinėje informacinių technologijų ir rusų kalbos pamokoje. Sukūrėme orientacinį „Lobių ieškotojų” žaidimą. Vaikai ieškojo skirtingose mokyklos vietose paslėptų QR kodų, juos skenavo savo mobiliaisiais telefonais, ir tokiu būdu mokėsi rusų kalbos žodžių, kuriais jie galėtų apibūdinti žmogaus aprangą ir jos spalvas. Surinkę atskiruose koduose paslėptas detales, jie pasigamino ir atitinkamomis spalvomis aprengė popierines lėles.

   Manau, vienas labiausiai nuobodulį vaikams keliančių dalykų – nuolatinis sėdėjimas vienoje vietoje klasėje. Tokie orientaciniai žaidimai juos išjudina ir paskatina kūrybiškiau žiūrėti į problemas. Žinoma, pasirengimas tokiai pamokai užima laiko, tačiau juk kitais metais tą pačią pamoką bus galima pravesti kitoms kelioms klasėms.

Skaityti daugiau: 6 programėlės išmaniąsias technologijas pradedančiam naudoti pedagogui

Svetainėje naršo:

Dabar svetainėje 31 svečiai (-ių) ir narių nėra