Kas yra STEAM? STEAM ugdymas – integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiantis mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste. Mokyklinio ugdymo kontekste STEAM apima šias tiksliųjų mokslų disciplinas: gamtos mokslus (biologija, chemija, fizika, jūrų biologija, aplinkotyra, geologija), inžineriją, matematiką ir technologijas.
STEAM yra integruotas mokymas(-is). Tai paprastas būdas, padedantis vaikams pamokose įgyjamas žinias iš karto pritaikyti praktiškai.
Mūsų mokykla yra STEAM projekto dalyvė. Integruotoje biologijos ir chemijos pamokoje vyko pažinimo, kūrybinės ir skaitmeninės kompetencijos ugdymas STEAM užsiėmimo metu I g. klasėje. Vyko darbas ,, Obuolių puvinius sukeliančių grybų tyrimas’’, kurio metu mokiniai, įsivertindami, sukuria koliažą, atsispindintį darbo rezultatus. 8 klasėje vyko fizikos praktinis darbas „Trinties rūšys“. Pamokoje buvo ugdomos pažinimo, socialinė ir emocinė kompetencijos. Mokiniai dirbo grupėse, tyrė trinties jėgos rūšis, nustatė nuo ko jos priklauso, kėlė hipotezę ir formulavo darbo išvadas. Refleksijai taikėme „stiklainio“ metodą.
Gamtos mokslų mokytojos D. Kvietkauskienė, R. Dereškevičienė ir E. Dukynienė